A' break free


Ja cool är man ju alltid..

Idag har mäklaren dåra varit hos oss, känns konstigt att nån kommer och värderar vårt hus, vi ska ju inte flytta liksom! Allt känns så fel, det finns inte att flytta och bo nån annan stans, mitt hem är här... Kommer kännas sorgligt om vi flyttar, finns så mycket jag kommer att sakna. Men kom igen, så långt är det inte. en timme här ifrån bara, knappt det. Jag överlever vad faan! Med en walk in closet överlever alla, hih. Håller för övrigt på att titta på beck, ganska braig. Men just nu är det nyheter vilket jag ogillar starkt. Men jag tror det börjar nuuue. Kaaanske bloggar en gång till innan jag går och lägger mig.

För övrigt till mina fina classmates; jag kommer äga, med stora bokstäver, imorgon på provet. Jag har pluggat som en idiot för en gångs skull. Cred till mig från dig! TACK :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0