A' don´t fall

hola chickas och chickos eller var faan man nu säger.
Var inte i skolan idag, mådde inge bra. Mitt öga är också helt fucked up vet inte vad som har hänt. Ska iallafall till läkaren imorgon, igen-.- Känns som om jag alltid hamnar där. suck. En lite fågel viskade i mitt öra att vi börjar ett imorgon, jävligt najs eftersom jag ska gå imorgon. Jadu, finsn inte så mycket mer att skriva än att det är mååånga tankar som surrar runt i mitt huvud just nu. Vi kommer heller inte köpa lägenheten som vi skulle för hon som bor där vill inte sälja längre typ, skit kul! Jag som ville flytta dit. Om jag nu måste flytta så var det just dit jag ville. Nu hoppas jag på nåt finare ställe. Men det känns som om det bara går nerför just nu...


Förra gången mitt öga fucka ur. Då jag fick en smäll, skit skönt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0