A' I´m dumb but I´m not stupid

Jag och hanna har precis chillat galet. Vi skulle plugga massa men jag hade typ inget att plugga...typ. Hanna gjorde lite sen gjorde vi te och satte på Håkan bråkan, julkalendern. Vi åt också årets första, hemmagjorda, lussebullar som min mami hade gjort. Och vi åt typ väääärldens godaste vindruvor, aldrig ätit så goda nån gång tror jag. Och lite annats gott. Myspys. Tända ljus och en julstjärna hade vi också, ännu bättre. Hanna lägger nog upp bilder snart för hon är på g hem. Min syskon och min sis boy kommer snart, familje middag som varje söndag. Så ska väl göra som mamma säger och städa mitt rum....eller så gör jag som jag själv vill och går och lägger mig i soffan och chillar. hih. Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0