A' I swear I´m not a robot

 
Ja, har ganska roligt just nu jag tycker....eller? Sitter här och väntar på att desperate housewives ska börja, men det känns som den längsta kvarten i världen. För övrigt har jag cäpä ont i huvudet så vill bara gå och lägga mig, ska ju upp rätt tråkigt tidigt imorgon för att slippa sitta hos läkaren i typ tre timmar som vanligt. Borde kanske ta och kontakta rebecca så hon kan be sin plastis papi fixa så att jag bara kan gå förbi hela kön och gå dirr in till honom. Men det vore väl för väl. hah. Nej, nu ska jag gå och sätta mig i soffan och gosa ner mig för jag fryyyyser.
pyyyss

detta inlägg gjorde jag enbart för att göra rebban glader, hoppas du blev nöjd finis :))

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh sötis! supernöjd :D PUSS

2010-11-16 @ 21:11:55
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0