A' I want it that way

hej hopp gummi *pip*. Har precis kommit hem från hammarbacken, har tagit lagfoto. Hah, ja kuligt var det. Har inte hunnit blogga så mycket den här helgen. Men har mest bara chillat med fina vänner. I fredags var det spelkväll hemma hos rebban, det var galet mysigt! Vi spelade spel och pratade massa skit och åt gött! Myspys! Igår var det också galet mysigt, var först i västerås och kollade på min syrras match, det blev 4-4. Riktigt jävla spännande! Sen på kvällen var jag, hanna och agnes hemma hos mig. Vi spelade också massa spel och åt massa god frukt med choklad fondy, OJ vet inte hur det stavas!! Lägger in bilder från igår senare för just nu är mäklaren här så måste kila, jag håller på att göra panacotta till kvällen också, för vi ska ha gäster. Har prov imorgon jag måste plugga till också, faan! pyyyyyss

Kul, går inte att lägga upp några bilder alls. Men gå in på aggendaggen och rebbanpebbans blogg så finns det bilder från i fredags ;)
aagnecca.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0