A' you took the sun with

igår var en lång dag känns det som. Kvällen började med att jag och sara satt i säkert tre timmar och ringde och ringde agnes, fick ju aldrig tag på den skitungen! Aja, vi drog iallafall sen till saras kompis som var på nån fest i täby. Var ganska chill där, chilliga människor. Vi skulle till typ skarpäng men vi missade våran buss så vi tog tåget till ensta och hoppade av där. Sen GICK vi till skarpäng därifrån. Tog typ en timme, det var jävligt jobbigt. Men väl framme så var det naajs. Sen när vi skulle hem så kom vi ut i snöstormen och vandrade typ en halvtimme till närmaste busshållsplats, det var lite mysigt tycker jag, men kallt!! Snö överallt, jobbigt jobbigt. Men sen när jag och sara kom hem till mig klockan tre på natten gjorde vi varm choklad, blidde inte såååå god jag tycker. Men sara älskare, haha söt hon är asså. Dööör! Sen la vi oss i sängen och kollade på mysteriet på greveholm. Mysig burd det där, älskar henne asså, så jävla skön. Vi saknade dock mallanbrallan denna kväll... puss på er. Jah är glad att jag har så fina vänner.
kaaallt

blev överlyckliga när vi kom fram till bussen och det står att den skulle gå om tre min. Snacka om tajjjjming

så sööt, tror jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0