H' hotell gyllene knorren

Vi får inte tappa våran bloggförmåga nu tjejer. come on!
I dag ska jag städa, plugga och leka med Amanda. Jag och svimmo skulle träna i dag, men jag har på tok för mycket träningsverk för det. Sen hinner jag inte riktigt heller. Men vi kör på tisdag?
Jag och Felica har pratat om julkalendrar nu på morgonen och åh vad det kan vara mysigt!

Här kommer årets



Årets julkalender Hotell Gyllene Knorren handlar om familjen Rantanen som lämnar staden för landet och köper ett hotell.
Fulla av drömmar om ett idylliskt liv intar de hotellet. Det är bara en hake. Hotellet har inga gäster, ingen mat, och visst spökar det i rum nummer 13?..

ouupsss! haha.
heidå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0