P' for the first time

Hejsansvejsan, amanda panda fellenius här. Men även kallad Pez av mina söta vänner. Jag skriver då det andra inlägget här i våran nya och as coola blogg. Gillar namnet btw, och designen som hanna har fixat så fint.

Och som hanna sa så ser man vem som har gjort inlägget där nere där man kan skriva en kommentar, vilket jag hoppas att många gör. Men sen tänkte vi att vi skriver en bokstav på rubriken så ni fattar snabbt vem det är liksooom.

P står för pez eller panda, som ni vill. Vilket är jag amanda fellenius.
H står för hanna, vilket då är hanna wide.
S står för svimmo (hih), vilket är amanda nilsson.

Så, nu vet ni det. Härligt!
Nu ska jag fortsätta njuta av desperate houssewives, undebart!
Så länge får ni se en bild på miiiiiig, för ganska länge sen. hih. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0