P' there is so much more


Mina sötnötar!
Jag har precis stått och lagat mat åt mig och mami, blev väldans gott måste jag säga. Vi har också ritat upp hur vårt nya hus ska se ut om vi flyttar. Walk in closet i mitt rum dåraaa, tråkigt najs! På söndag kommer mäklaren hit också och ska kolla på vårat hus, hoppas vi får typ 3127617463782 miljoner för det så jag kan få min egna lägenhet här i vallentuna ocksåååå, hih. Hoppas hoppas hoppas! Skolan idag har varit väldans chill, inte sååå jobbig jag tycker. Hade iof matteprov men det tog jag med en klackspark.
Nej nu ska jag kolla på paradise hotel, skriver kanske seeeen dåra.
Och dom andra två kan väl ta och leta fram datorn och blogga, det här kommer ju aldrig hålla annars. Hanna, din ursäkt förstår jag. Pöss!!

Kommentarer
Postat av: BARTON! ;D

måste bara säga en sak, min flickvän är jävligt snygg, typ stånd dirrmode :$

2010-11-10 @ 18:41:40
Postat av: Agnes

jävlar vilka snyggingar!!

2010-11-10 @ 18:59:50
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0