P' there´s a place downtown

Nej nu kände jag för att blogga igen, alltid kul ju! Tycker det är galet roligt att vi har nästan femtio unika besökare nu på bara några timmar, lite kuligt tycker jag. Keep it up folks. Mycket ruuuligt. Imorgon börjar man tio dåra, fett skönt. Börjar med idrott vilket jag tycker är fett kul. Älskar onsdagar asså, ganska slappa lektioner. Nej nu ska jag inte tråka ut er med skolan fan!
Hah, kollar på nåt turistgrejs från thailand typ om poliser och grejer. Var en brud som fick 15 månaders fängelse för att ha snott en solkräm, jadu det säger ju allt. 15 fucking månader, det tar man ju inte med en nypa salt precis.

Nej nu ska jag nog tänka på refrängen och sova, kanske....eller inte. Ska nog bara lägga mig i sängen med mobilen och ipoden, mys. Pöss och godnatt människor!

vill ha sommar och värme, nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0