S' no me gusta español




två snyggingar på spanskan


guue vad jag älskar spanska! eller..? spanska är ta mig fan inte roligt men tur som jag har överlever jag iallafall :P hihihi, förutom spanskan så var skolan ganska rolig :) men det är klart att dagarna är roliga när jag går i samma klass som amanda, agnes och hanna! hahah ;)

JUSTE! asså vintern har inte ens börjat men ändå har jag redan lyckats halka två gånger! PÅ TVÅ DAGAR!!! hur fan ska det här sluta? hahah :P första gången igår som ni kan se i inlägget nedan och sen idag när jag var påväg hem från skolan.. igår var amanda med som tur var så det var inte så pinsamt men idag när jag var helt själv, i en jävla backe! hahah, hoppas ingen såg mig :P hihihi

nu har jag inte så mycket mer att säga men jag kanske gör ett till inlägg senare ;)


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0