A' money can´t buy us happiness

Igår blev jag firad av väldigt fina flickor som jag tycker mycket om! Dom hade fixat massa goda saker som tårta och finfina bakelser så överraska dom mig när jag kom till agnes och elin. Blev jätteglad, fint gjort av dom! Så det blev massa skratt, massa dans och massa kääärlek. Jag hade en väldigt fin och rolig kväll, fast jag mådde lite dåligt vid mitten av kvällen, hah. Sen så skulle en lite pöjk komma till oss, han bor åt helsike så det tog ett tag. Hans mobil dog och jag och agnes sprang till centrum för att hitta honom. Men där var det helt dött. Så jag tog bussen tillbaka och av en ren slump så gick jag hem, agnes tänkte att han kanske gått dit. Så när jag kommer dit så är han där. Han frös så himla mycket och han hade gått från centrum, stackarn. Så vi gick hem då till agnes där det var några brudar kvar. Så vi satt och snackade och skrattade till klockan fyra på morgonen. Sen följde vi med pöjken till centrum där han skulle bli hämtad. Sen gick vi hem och la oss, nog det skönaste jag gjort på länge. Så jävla varmt och skönt så att jag somnade på två sek...

♥Tack för en underbar kväll! Älskar er♥

Kommentarer
Postat av: Aggeee

älskar dig, du var såå värd det! puss på dig min älskling, hoppas du hade en bra kväll!

2011-02-20 @ 22:46:16
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0