A' true love

Är så jävla glad för att du finns i mitt liv hjärtat. Tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig. Du har funnits för mig hela tiden. Vi har delat jobbiga och svåra stunder tillsammans, men också roliga och helt underbara stunder. Vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv, skulle aldrig kunna leva. Du gör min dag, du gör mitt liv. Min kärlek till dig är obeskrivlig. Krävs mer än några meningar för att förklara. Skulle kunna sitta i flera år och skriva, skulle ändå inte räcka! Tror inte du förstår, men du är så sjukt älskad och beundrad av mig, du är så stark och så jävla bra. Tack för att du finns, och för att du är du. Fan asså, du betyder allt hjärtat...♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Älskar dig så jävla mycket bästavän! Massa kärlek till dig <3

2011-02-17 @ 20:52:53
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0