H' varför inte köpa en sjuttiotusen kronors dator?

När jag ändå är hemma och sjuk. Varför inte hälla kokhett te över min dator då?
Detta är precis vad jag har gjort. Jag är så jävla klantig klumpig osmart och allt såntdär man kan tänka sig.
Hur lyckas man alltid? jag förstår faktiskt inte.
Nu har jag både smält min dator med skrivbordslampan och hällt te över den på mindre än två månader. Tror inte den mår riktigt bra.
Men iallfall nu kan jag inte trycka på någon siffra eller göra utropstäcken eller trycka på upp pilen på grund av te insidenten.

Är det någon utav alla er tiotusen läsare som har varit med om liknande och fixat det? som kan ge mig råd om hur jag ska göra för att på knapparna fungera igen?

Hoppas Hoppas pappa kan fixa detta när kan kommer hem


Kommentarer
Postat av: Agnes

du är bäst hanni <3

2011-02-15 @ 14:53:54
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0