A' coz I cant get enough

Idag mös jag galet med min elskling. Vi gick hem till agge efter  skulan. Mästerkocken gjorde pannkakor så vi åt massa goda idag, riktigt mys och riktigt gott! Sen när vi var proppis mätta gick vi och la oss i hennes säng och somnade bums. Jag mådde as illa, hade as ont i magen. Inte för att jag var mätt utan andra stuffs. Så jag låg och mådde as illa och kunde knappt röra mig. Ah ni b-rudar vet vad jag snackar om. Mamma kom iallafall och hämta mig. Så jag åkte hem och tog hundra ipren sen la jag mig i sängen. Är mycket bättre nu, men lär väl komma tillbaka om man har tur-.- Ska iallafall sova snart, vet inte om jag ska till skolan imorgon för jag har cp ont i huvudet. SÅ skönt att få sig en sovdag imorgon kanske. JA TACK! pyssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0