A' hold it

Igår hade jag en treeevlig kväll. Började med att jag, malle, jonte och love var i centrum och fixa lite grejor och köpte mat. Sen gick vi hem till lovis och gjorde tacos. Jag var kvinna så jag fick skära alla grönsaker, tycker iof det är ganska kul så det var...ruuligt! Tills jag skar mig rakt ner i fingret och började blöda som fan. Har fortfarande sjukt ont, har nog aldrig skurit mig så djupt. Men maten blev mycket gooood, så det var ju tur. Sen kom det dit lite fler folk, och det var kuligt! Senare bar det av till odenpland för lite kvällsmaaat. Det var narrebarre! Sen pkte vi hem och sooov, för vi var rätt tråkigt trötta!!
Idag har jag bara chillat, varit hos farmor som fyllt år också. Stoooort grattis till henne!! :)♥
Några bilder från igår..






♥och idag fyller också min vovve sju år, älsklingen min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0