A' if you really want more, scream it out louder

Hann inte blogga igår för jag somnade typ halv åttaaaaa, fett skönt! Men nu jävlar! Vi kom ju hem från gbg i söndags, det var ta mej faan kul där med massa fina tjejor. Mycket myyysigt. Gick iof inte så bra i själva turneringen, vi förloraade i kvartsfinalen i A-slutspel. Vi var dock bara nio utespelare, så var lite tufft. Men sara var grym i mål, därför vi kom så långt som vi kom. Och för att vårt lag är så bra, och kämpar fast vi ligger under och fast vi är så få- En stor applåd. Gjorde också lagets första mål, känns bra asså! japp japp. Skolan har ju börjat också, fettt suuugigt! Orkar inte med massa skit asså. nej nje. MEn tänkte fixa med min nya iphone nu såååå, pyss!
Här är några bilder från gbg, hoppas det smakar.
Jag har också upptäckt massa saker, t.ex.....
....att det finns fina tjejor som man alltid har kul med.
....att agnes är en VERY sexi mama!
e
....att vi tillsammans blir ännu smaskigare. hih.

....att vi tre typ är bäst!

.....att det också finns andra b-rudar som är riktigt snygga, men tar en timme fför att sluta garva när man ska ta bild.

....att för andra tog det två sek.

...att det är gott med goda saker.

...att jag har världens bästa onepiece kompis.

....att det är kallt och blött att vänta på bussen i göteborg. Och att busschaffören var pantade i kolan, snacka om att vi lacka.

....att det finns världen sötaste syskon. (när dom inte bråkar)

...att det var VI som stog där för tre år sedan, i finalen. coolt som fan.

....och till sist, att jag har VÄRLDENS finaste lag.

Ja, lite bilder är ju alltid kul....hih


Kommentarer
Postat av: Agnes

åh vilka fina pics!!!!! älskar 'om



(och bilden på amanda och jullbert är ju bara såååå söt!!!!!!)

2011-01-11 @ 18:27:45
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0