A' my love

jag och aggis vakna nyss, gick och la oss vid fem. Jag är cp trött, och nu sitter mamma och väntar på mig. Hon ska hjälpa mig att plugga massa grejer som måste vara klara till skolan börjar. Och på torsdag åker jag till göteborg så måste göra det typ nuuuu! Längtar som faan till göteborg, vi ska spela gothiacup. Har varit där två år i rad nu och det är galet jävla kul! Första året vi var där, kom vi tvåa av 36 lag. Det är faan jävligt bra. Förlorade i finalen med 3-1, men dom var jävligt duktiga. Sen fförra året gick det käpprätt åt helvete. Vet inte ens hur långt vi kom, hah. Inte värt att minnas. Men det är grymt jävla kul att åka iväg med laget och bo på gothiatoweeeeer, myyysigt värre! MEn nu ska jag pluggishh. Shooooooo.pysss

Kommentarer
Postat av: Agnes

<3



eeey, vi har varit där tre gånger jaoo!

2011-01-03 @ 16:58:04
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0