H' basfiol

Kom nyss hem från en väldigt mysig kväll som började hemma hos agnes pappa med amanda, agnes, carro, agnes, sara, amanda! Vi lagade en väääldigt god mat + efterrätt, gud vad kvinnorna är så duktiga i köket (själv är jag urusel och höll mig mest till salladen) sen spelade vi spel och satt och pratade!!
När vi hade varit där ett tag mötte vi upp en liten fröken vid namnet rebecca och fortsatte sedan kvällen hemma hos sara, det var mys! ni är så himla bra mina vänner.

Jag måste bara säga att jag verkligen hatar att bo så "långt" bort från alla andra, haha! Asså jag bor verkligen totalt off, så sjukt jobbigt ibland. Fick ett litet mindre damp utbrott på min fader pågrund av det i dag när jag skulle hem. Först skulle jag sova hemma hos agnes men sen blev det inte så, bland annat kom jag på att jag och min käre moder skulle åka till täby ganska tidigt på morgonen så det skulle bli lite jobbigt. Men det kom jag på lite sent, för när jag efter mycket om och men bestämde mig för att ta en buss till centrum och sen där skulle min käre pappa möta mig (som förövrigt låg och sov när jag ringde, så det kändes inte så snäll, haha) men när jag var halvvägs till bussen insåg jag att jag inte skulle hinna så jag fick vända och gå tillbaka till sara. på vägen ringde jag amanda och frågade om det möjligtvis inte var så att nån skulle hem så jag kunde ha sällskap av nån en liten bit eller vänta med den på nästa buss eller nått och det slutade med att jag och amanda gick mot norrgården och där skildes våra vägar, hahaha! nejmen där väntade vi ett tag för jag ville att pappa skulle ha hunnit gå en lååång bit innan jag började gå (vågar verkligen inte gå långt själv på kvällen mesig som jag är) Tillslut mötte jag min fader och nu har jag varit hemma ett bra tag!



jag hade lite bildbrist som ni kanske ser. Så jag visar en bild på en vänlig själ som gick upp ur sängen för att möta sin lilla dotter, ihih!

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0